fredag 1. juni 2012

Ørn

For veldig lenge siden klarte jeg å ta noen få bilder av 3 ørner som sirklet rundt Straumen, Inderøya.
Det var ikke så lett å ta bilder av ørnene, fordi de var veldig langt unna.
Det var en kald vinterdag og jeg orket ikke vente på å få til bedre bilder.
To av ørnene satt visst veldig fint i fjæresteinene et par dager senere. Men da var jeg ikke der, noe bestemor og bestefar syns var synd. De mente det kunne ha blitt bra bilder da. Men sånn er det, når en leter etter gode motiver dukker de ikke opp bestandig. De beste motivene kommer av seg selv helt tilfeldig.
Her har helgefreden senket seg. Hundene og katta ligger å slapper av sammen og vi andre har kost oss med film og godterier. Nå må vell vi også lade batteriene litt. Det ligger ann til å bli en stressende helg. Over helga har jeg en plan om å legge ut bilder av fugler fra fuglebrett som ble tatt i vinter. Først nå jeg har orket å sett igjennom dem. Det var nemlig litt mange.... GOD HELG! Spesielt til de som skal på Haldenstøvertreffet og harehundfestivalen i Drammen! Selv fikk vi ikke muligheten. Men jeg har nå meldt på Sally på sin første ordentlige utstilling, den er om en 14 dagers tid. Kjenner spenningen stiger. :)

1 kommentar:

  1. Ja örn har ni väl gott om. Håller tummarna för utställningen, vi skall gå nästa söndag med Vilja och Trym

    SvarSlett