lørdag 9. juni 2012

Kunsten å slappe av!

Når Sally er sliten kan vi gjøre hva som helst med henne uten at hun bryr seg, som for eksempel å pakke henne inn i et pledd! :) Det er mye futt og fart i en haldenstøver, har jeg lært dette siste halvannet året, men jeg har også lært at de virkelig kan kunsten å slappe av også. Bilde ble tatt etter at Sally og jeg var på et handlerkurs. En handler er en person som stiller ut hund på utstilling. Hadde lyst til å lære mere og jeg syns kurset var veldig bra! Sally ble veldig sliten av det også, så nå gjenstår det bare å vente til neste lørdag for å se om vi bruker det vi har lært. Jeg har en tendens til å vite hva jeg skal gjøre, men gjøre det ikke når det kommer til stykke... Sånn har det værtfall vært med Fjell og hans utstillinger. Men vi får se hvordan det går. Glede gruer meg!

1 kommentar:

  1. Det där är väldigt taxlikt. Det gillar taxar att vara i filtar. Imorgon skall jag med VIlja o Trym på utställning

    SvarSlett