søndag 25. mars 2012

Blikkstille sjø

Hos petuniablogg.blogspot.com er det nok en runde himmelsk denne uka. Selv om jeg ikke bor på Inderøya, er jeg der mye, og plassen betyr utrolig mye for meg. En ting jeg virkelig liker er å være på badestranda Sundsand. Sist vi var der, tok jeg mange fine bilder av Sally, blant annet et bilde som ble med på forrige runde himmelsk. Den spesielle dagen vi var der, tok jeg flere bilder av den blikkstille sjøen.

Slike naturopplevelser gir ro i sjela. :)

Ærfuglene er alldri langt unna på Inderøya. Disse så ut til å gjøre det samme som oss, nemlig bare kose seg i det fine vårværet.

Dette bilde har Mosvika som bakgrunn.

Kongeørner har det faktisk blitt mer av på Inderøya de siste årene, i følge min bestefar. Denne gangen fikk jeg den ikke nærmere enn slik (den sitter nesten midt i bilde på en stor stein, omkranset av sjø), men det er utrolig staselige fugler! Og jeg håper at de vil vise seg neste gang vi skal dit, så jeg får den på nærmere hold. Har noen bilder fra ørna tidligere i vinter, men det ble også avstandsbilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar