torsdag 13. januar 2011

Perfect home


Var på Perfect home party for ei tid tilbake. Da handlet jeg denne "Snowflake" lykta for å henge opp i vinduet. Det er telys som er lyskilden. De er kjempe fine!!

I tillegg falt jeg for denne tavla. Det står ukedagene og så er det meningen en skal handle kritt og skrive på tavla, men jeg glemmer hele tida at jeg må kjøpe kritt. :) Har en liten ide om at jeg skal skrive ukes meny :) Men uansett er den en kjempe fin detalj på vårt kjøkken. OBS: I dag er det siste listverket handla inn, så nå er det ikke så lenge til jeg kan vise bildene som jeg har lovet.
Denne er ikke fra Perfect home, men ei lykt jeg har fått i julegave. Er glad i slike lykter og gleder meg til den dagen verandaen er shina opp litt, da skal jeg henge opp flere ulike lykter som kan lyse opp. :) Men den planen ligger litt fram i tid. Er så mye vi må gjøre først...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar