onsdag 12. januar 2011

Mens vi venter.....


Hei, jeg er Balder og gidder ikke forholde meg til alt dette hundepjatte som er i huset for tida. Syns jeg har mer enn nok med det grådige beistet som ligger på kjøkkenet og vokter både matskål og vannskål som om det skulle vært en stooooor krise om jeg kom å forsynte meg litt, og syns derfor det blir svært unødvendig at matmor og matfar skal komme drassende med en til...

Liker meg aller best uten hunder på kjøkkenet.. Men heldigvis er jeg rask, da. Det fikk også fotografen i kveld bekreftet. Fra og sitte sånn....

.. til jeg var her, gikk det så fort at fotografen holdt ikke helt følge. Må jo undersøke hva det fæle lyset var for noe, ble så ekkelt i øynene mine!

Hei, jeg er Onkel Fjell. Ligger her og slapper av, helt uvitende om at neste tirsdag skal matmor og matfar i vei for å hente en liten snuppelupp til. Jeg aner virkelig ikke hva det innebærer i det hele tatt og derfor bekymrer jeg meg ikke heller. Det spørs om ikke "kråa" (les: kroken) mi blir for lita etter hvert som den lille vokser. Håper derfor å få beholde den selv.

Matmor har her prøvd å ta bilde av de brune, vakre øynene mine. Men blitzen gir litt gjennskinn. Syns det av og til blir litt mye fotografering, så kanskje denne etter hvert mye omtalte Sally, kan ta litt av støyten for meg. Vi snakkes om ei uke, da skal jeg ymte frampå om et innlegg sett fra min synsvinkel. Snakkes!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar