lørdag 1. januar 2011

Dårlig kvalitetsbilder av fugler :)


Kjeder meg litt... Lyst til å vise fram det super fine kjøkkenet mitt, men det pokkers listverket er ikke handlet inn enda.. :) Også sitter jeg på en hemmelighet som jeg har så lyst til å røpe, men jeg venter litt til med å si det, for jeg vil være 100% sikker på at det er sånn det blir før jeg sier noe mer om den saken. Er IKKE gravid nei, hvis det skulle være noen ideer om det.. Forøvrig blir man "masa" på mer om baby nå, når en har ei fra før på ca 2 år enn da vi ikke hadde noen fra før... Men ingen baby- planer på Finstad enda. :)

Derfor byr jeg heller på noen bilder av fugler, bilder som egentlig er av veldig dårlig kvalitet, men pytt pytt.
Dette kunne jo vært et bra bilde, da. Men nei da.
Og høyt i toppen sitter det en dompap. Dette er vårt fugletre. Her sitter de å venter på at fuglebrettet skal bli ledig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar