lørdag 2. januar 2010

Molly Sanden - svensk sanger... NYDELIG


Var en liten tur innom youtube og der "fant" jeg en svensk artist som heter Molly Sanden. Hun synger alldeles nyyyydelig, og jeg har nå hørt på hennes svenske versjon av Hallelujah og hennes versjon av sangen Gabriellas sång (fra filmen så som i himmelen)...

Jeg får ikke til å legge til videoene her, så derfor utfordrer jeg DEG til å gå inn på youtube.com og søke etter molly sanden- hallelujah og molly sanden- gabriellas sång. :)

Bildene har jeg funnet på google...

2 kommentarer:

  1. Hei Linn merete.Har sittet og hørt på molly i bilen. Jeg fant cd plata i bilen som jeg kjøpte til min samboer for en måned siden,og jeg hører på mye musikk og spiller selv.da jeg fikk høre gabriellas sang ,da fikk jeg gåsehud.håper at det går ann og få kjøpt cd av henne;i butikken.Hilsen morten.

    SvarSlett
  2. CD'en hennes kan kjøpes på cdon.com! Enjoy! Jeg kjøpte den der for over ett år siden, og liker den fortsatt like godt!

    SvarSlett