mandag 28. desember 2009

Juleblogging del 1

Noen forbinnder jul med glede, noen gjemmer seg under spisebordet..
Balder lå i sin egen verden oppi sofaen og drømte om jakting av småfugler på fuglebrettet, da han bråvåknet å fikk se et stooort, farlig grantre komme inn gjennom altandøra. Han var som en svart strek i lufta og var ganske kjapt under spisestue bordet. :)

Noe som er mindre farlig er blomster. I år kjøpte vi kun en bukket tulipaner og en julestjerne.

Men de pynter godt opp i hjemmet.

På julaften spiste vi risengrynsgrøt til lunsj. En ny tradisjon? :) Vi har liksom ikke rukket å skaffe oss noen spesielle tradisjoner enda, men julekvelden ble skikkelig koselig for det! :)

Maria fikk blant annet "Hoppsi deisi" og "Hinkel pinkel" dukker. Det var stooooor stas, må vite. Drømmehagen er det eneste programmet på tv Maria ser i sin helhet, og hun er helt med! :) I tillegg til julefred ble det også tid til litt "rampestreker". Jeg skulle henge opp noen klær og hadde en mjauete, masete kattepus rundt føttene mine, og jeg ble litt lei...
Skammekroken for pusekatter! :) Skulle sett det suuuuuure kattetrynet da jeg løftet opp stampen. :) Mooohaaaaahahaha :) (Kommer et innlegg senere om juletreet og oreokaken jeg dristet meg til å lage)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar