fredag 27. november 2009

Fjelle-bassen, en skikkelig gromgutt :)


Fikk lyst til å ta bilder av Fjell. I starten satt han rolig å oppførte seg som en eksemplarisk modell. Men etter hvert som jeg kom nærmere for å ta bilder, våknet "kvælpen" til livet. Lenge siden jeg har sett noe til "kvælpen", men når den først våkner til livet, sjer det tilgangs.. :)

Og det eneste som "kvælpen" liker, er lek. Røff lekeslossing er det aller beste. Da er det om å bryte ned motstanderen som i dette tilfelle var meg, med kamera.. :)

I kampens hete..... Så blir det bare røffere og røffere og jeg må si i fra at NEEEI, dette går ikke!
Da blir Fjell litt satt ut, og som den voksne hunden han egentlig er, lystrer han villig og gjemmer seg for ikke å få noen represalier (eller hva det nå heter).
For egentlig er vi jo to gode venner!! :)

2 kommentarer:

  1. Hihi, så artig ett innlegg! Du får jammen sagt d du ja ;o)

    Ønske dåkk ei fantastisk fin adventshelg!

    Ps! Husk Jordbærpikene kl 11 den 14. des ;o) Glede meg!

    SvarSlett
  2. Hehe, d e omtrent sånn t oss å når æ kjæm me kamera ;) Dyran e som regel verst, men ungan kan vær go t d der dæm å :p

    SvarSlett