torsdag 17. september 2009

Skolearbeid og eksamenslesing


Siden jeg begynte på mitt siste studieår ved Hint Namsos, Sykepleiestudiet, har jeg ikke hatt så mye tid til å gjøre andre ting. For det meste av dagen bruker jeg på å pendle til Namsos og å være på Namsos. Når Maria har lagt seg i 7-tia er det f.... meg tid for skolearbeid igjen.
Fortida tenker jeg mye på skolearbeidet og det som kommer i løpet av studieåret, samtidig som jeg tenker at det bare er dette ene skoleåret igjen. Til våren er jeg ferdig utdannet og kan søke jobb. Prøver å si til meg selv at jeg ikke trenger å ofre familieliv og alt annet for skolearbeid EVER AGAIN etter juni 2010!!
Denne lille tøtta er god balsam for sjelen. Vi har begynt å se barnetv sammen med henne, noe hun liker. Da sitter hun på fanget til enten Hans Marius eller meg, med smokke og av og til en bamse i handa. :) For noen kvelder siden begynte barnetv før jeg fikk til å sette meg ned i godstolen, men det var ingen sak; Maria fikset det helt selv! :)
I tillegg syns Balder det blir altfor lite kos og oppmerksomhet. Her står han på altanen og vil inn. Bildet minner meg også på at det er mye som står på altanen som skal inn for vinteren... Og alle de visne sommerplantene kunne gjerne ha funnet veien til komposten.... Hmm.. Til helga kanskje?? Kan liksom ikke vente til juni 2010 med det, heller da. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar