tirsdag 25. august 2009

Kunst

Løven
Her sitter jeg med min bihulebetennelse og geriatrisk sykepleie bok og leser til eksamen. Men siden hodet ikke er helt på plass orker jeg ikke å lese så mye i gangen. Derfor kom jeg på å blogge litt. :) I gangen har vi hengende tre bilder som jeg har kjøpt av en som står på steinkjer å selger mange forskjellige bilder både titt og ofte. Syns disse bildene er artige, og de 3 motivene vi har er Løven, Jomfruen og Tyren.
Tyren
Disse symboliserer våre stjernetegn. Jeg er tyr, Hans Marius og jomfru og Maria er løve. :)
Jomfruen
Er de ikke flotte? Pynter flott opp i gangen, værtfall. :)
Her har vi en annen type kunst, hvis du velger å ikke se på søppelsekkene.. Orket ikke redigere bildet.. Her har dere en liten rakker kalt edderkopp, som har fått fri utfoldelse mellom sprinklene som går mot trappa til loftet. Egentlig er det jo et kunstverk dette også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar