søndag 26. juli 2009

Stockholms tur November 2007


Fikk lyst til å blogge litt igjen, etter 14 dagers ferie tur til Nordland og Troms fylker. Satt her uten ideer, å begynte å se igjennom gamle bilder. Og da kom jeg over disse fra ei weekend i Stockholm.

Det var jeg, Siv og mamma som dro. Vi bodde hos et søskenbarn av mamma som bor i Stockholm. Og derfor hadde vi jo en personlig guide. Kjempe snedig! :) Men jeg husker jo ikke noe av hva som er hva og navn på bygninger og statuer har jeg helt glemt.
Dette bilde er fra Slottet. Vi måtte jo selvfølgelig dit å se også. Vi var i gamlastaden, ved slottet og til en utkikspost med heis som ligger ved elva. Husker ikke navnet på denne, men det var flott å stå der å se, fikk med oss mye av byen på det viset. Ellers var vi jo på flere kjøpesenter. Og for de som syns det nye amfi senteret på Steinkjer blir stort, så ta en tur til Stockholm.. Jeg og søstra gikk oss vill rett som d var. :)
Jeg vil gjerne anbefale hovedstaden i Sverige som mål for enten jenteweekender eller som kjæreste tur. Stockholm var veldig fin, finere enn Oslo syns nå jeg.. Men ikke like fin som København. Har dessverre ingen bilder fra køben, men..
Ble egentlig et dårlig blogginnlegg dette, men håper noen fikk lyst til å besøke Stockholm, da værtfall.. :) Anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar