søndag 14. juni 2009

Fjell fikk 2.AK på Stiklestad-utstillinga


Bildet er tatt ved en annen anledning. :)
Fjell fikk 2.AK på lørdag. Derfor har han nå 3 1.premier (hvorav 2 1.plasser i konkurranseklassen og 1 CK og 1 HP), og 3 2.premier. Denne gangen fikk han litt mer skryt enn forrige gang, og det som "felte" han ned til 2.premie denne gangen var størrelsen hans og at han ikke hadde tilstrekkelig bevegelse i "fronten" når han sprang.
Størrelsen kan jeg jo ikke gjøre så mye med, men han ble målt til 64 cm denne gangen, og det har han aldri blitt målt til før. Angrer på at jeg ikke sa i fra om det, slik at han kunne blitt målt en gang til, men husket ikke ideal målene for hannene der og da. Husker det nå, værtfall. (Opp til 63 cm...) Ellers kan vi plukke bort den andre feilen med å trene på løping. Syns ikke jeg har gjort annet i det siste, og han sprang flott ved siden av meg på lørdag, bortsett fra at jeg måtte trekke litt i bandet noen ganger. Og hvis jeg unngår dette, får han bedre bevegelser i "fronten". :) Jaja, shit happens, og jeg krysser fingrene for lørdag om 14. dager!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar