tirsdag 5. mai 2009

Småtterier


Denne fine kista som Hans Marius har arvet ble endelig satt på "sin rette plass" på spisestua. Jeg er jo ganske glemsk, så jeg husker ikke hvem som har hatt denne. Men det er en gammel kiste, som har noen sår etter tidens tann. Men det er jo bare sjarmerende, da. Lurer litt på enda hva den skal brukes til, men det blir antagelig her alle fotoalbummene får plass. Selv om hverden i dag er digitalisert syns jeg det er artig med fotoalbum. :)

Ellers har det jo skjedd litt forandring i yttergangen den siste tida, å da måtte jeg bare ha noen kurver for å lagre div rot og klær. Disse kjøpte jeg på Plantasjen. Syns spesielt den til venstre er skikkelig fin.

Denne matta har Maria fått fra sin oldemor og oldefar. Nå brukes den som lekematte, men etterhvert som hun blir større, blir den nok å se på et eventuelt jenterom. :)

Siden våren har kommet måtte jeg kjøpe den lille tulla mi ei fin vår og sommerjakke. Denne fant jeg på OBS på Steinkjer. Den var ikke så dyr heller, og da er jeg og min slanke lommebok veldig fornøyde. Jeg gleder meg til å ha en ordentlig jobb om ca et år, for økonomien sin skyld. Må også si at jeg er skikkelig misunnelig etter å ha vært innom Skogmo-bloggen. :) Jeg vil også være ferdig med utdanningen... Det må kjennes så deilig ut! Når det er sagt så kan den følelsen IKKE sammenlignes med å ha ei lita tulle sammen med seg hver dag som forandrer seg så mye, og plutselig har lært seg å si pappa, hermer når vi sier "hade", og viser stor glede når hun ser oss. :) Det er en deilig følelse det. :) Så får skole være skole, jobb være jobb og nå skal jeg nyte min eneste sommer hvor jeg kan ha fri hver dag til midten av august!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar