mandag 16. februar 2009

Lys i mørketida

Det går mot lysere tider og jeg ser frem til sommeren. Men før den tid prøver jeg å kose meg med vinteren også. Før hatet jeg alle årstider utenom sommer, men jeg har nå lært meg å sette pris på alle de 4 årstidenes fine sider. Så vinteren er da fin den også, spesielt når vi kan ha det koselig med tente lys inne om kveldene. Lyslykta ovenfor fikk jeg av min søster Siv Anita i julegave. Den har selvfølgelig elgmotiv.. :) Det har også denne lysestaken:
Denne er kjøpt på Indiska i Stockholm, og denne har jeg fått fra mamma'n min Gerd. Hun og noen veninner var i Stockholm på dametur.. Har forresten vært i Stockholm selv, jeg! Hmm.. Kanskje jeg skal blogge litt om dette ved en senere anledning?? Tror nok det ja.. For Stockholm er en kjempefin by!!
I tillegg har jeg denne lysestaken fra Black design:
+ denne lyskula som jeg fikk i julegave.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar