mandag 19. januar 2009

Hele familien på trimtur


For noen dager siden var det et kjempe fint vær. Sola skinte og hele Guin lå badet i solstråler. Jeg prøvde å ta bilder av dette, men de ble ikke så bra. Derimot ble bildet av meg og Fjell fint, (syns jeg selv). Selv om sola skinte å alle mann alle la på veg bortover veien, var det "sprængkaldt". I min målestokk, hvertfall. Mellom 8-10 minus. Maria ble godt påkledd med alle slags klesplagg, pledd og dyne. Så hun var varm da vi tok henne opp fra vogna ved hjemkomsten.

Vi gikk ca 2-3 km en vei, til ei lita tjønn som heter Kalvtjønna. Der har noen ildsjeler her på Guin laget en kjempefin gapahuk. Den ligger litt bortenfor veien, men det fine "skårråføre" gjorde at vi trillet vogna fint oppå snøen.

Vi tok oss en liten pust i bakken, før vi gikk hjem igjen. På veien hjem bestemte vi oss for å gå en liten omvei. Vi gikk bortover en åker som går ovenfor huset vårt. Litt vanskelig med vogna, da snøen var skikkelig ruglete. Men vi kom oss nå hjem igjen. Skikkelig fin tur der både mamma'n, pappa'n, Fjell og Maria koste seg. Balder lå inne i varmen å sov... Får da være grenser.. :)

2 kommentarer:

  1. Heiiii!
    Grattis m ny look på bloggen! Vart kjæmpefint ;o) Du har forresten aksellert skikkelig m blogginga no. Å d e jo bærre sååå koooselig, etter som at vi itj tilbringe dagan i bil og på skole ilag lenger. Må jo hold meg oppdattert vøttø. Hihi...

    Maria veks no å trives skjer eg. Ho e jo bærre sååå nydelig da! Skjønne godt at du kose deg no ja ;o) Nyyyt d!!

    SvarSlett
  2. Hei. Tusen takk fer koselig kommentar i bloggen min. Fin ny farge i bloggen. Ser at frøkena vokser, håper du koser deg for året går så fort.

    SvarSlett