mandag 8. desember 2008

Små-nissene har gjemt kameraet :)

Plutselig står datoen 8.desember på kalenderen. Jeg og Maria har nylig kommet hjem etter babysvømming. Maria har stor-kost seg, og vi har gjort forskjellige "triks", blant annet har Maria dykket to ganger i dag. Ellers har den siste tiden bestått i å rundvaske huset. Vi er ikke ferdige med hele huset, men kan se oss fornøyd med 3 pene og ryddige rom. Disse tre rommene (stue, spisestue og soverom) hadde jeg tenkt å presentere på bloggen min nå. Planen var å vise før og etter bilder, og skrive litt om omvandlings-prosessen. Men digitalkameraet er sporløst forsvunnet, og jeg forstår ikke hvor det har tatt veien. Husker jeg prøvde å ta bilder av Balder som jakter småfugler for to dager siden, men nå finner jeg det ikke i det hele tatt. Derfor blir det nok ikke mer blogging, før jeg har funnet kameraet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar