onsdag 21. mai 2008

Mislyktes og lyktes!

Ja, da er det bare å fastslå at frøken Svarthe ikke fikk til å så Asters og Papirblomst.. Man kan jo ikke få til alt her i verden... Ellers var jeg å "besøkte" mine kjære georginer i ettermiddag. De har vokst kjempe mye på få dager, og alle 7 har kommet opp!! Må nok begynne å sette de ute på dagtid nå, slik at de kan få kjenne litt på vinden..

Farmor satte sine georginer røtter i jorda for ca en uke siden. Hun har lagt gamle vinduer over de, for å beskytte dem for eventuell frost. Selv om jeg bor ca 2 km unna farmor, venter jeg med å sette de i jorden. Litt på grunn av at jeg bor høyere i landet enn henne, og litt fordi at det å plante ut georginerne skal være min egen gave for å ha bestått muntlig eksamen den første uka i juni.. Det kan jo tenkes at det blir en slags trøst. Time will show...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar